Fotografie de produs – studio foto profesional in Bucuresti

Fotografia de produs – unul dintre serviciile pe care il oferim. In acest articol iti vom oferi cateva sfaturi despre cum poti realiza singur fotografii de produs.

Daca esti la inceput de drum si doresti, de exemplu, sa deschizi un magazin online, atunci acest articol despre serviciile de fotografie de produs este pentru tine.

In primul rand trebuie sa te gandesti ce fel de produse urmeaza a fi fotografiate. Vom lua in calcul realizarea de fotografii de produs pentru produse mici si medii. Pentru fotografierea unor produse voluminoase va fi nevoie de o incapere mult mai mare si multe alte accesorii. Sa incepem insa cu fotografierea produselor mici si medii.

Sfaturi pentru fotografia de produs

Pe ce vom face fotografii de produs

In mare exista doua moduri de realizare a fotografiei de produs – pe fundal alb sau intr-un cadru natural – fotografia comerciala. Vom dezbate astazi primul tip de fotografie de produs, cel pe fundal alb.
Pentru realizarea acestui tip de fotografie vom avea nevoie de o masa foto, sau un cub foto. Daca nu doriti sa faceti o astfel de investitie, puteti la fel de bine improviza pe o masa deja exitenta, un spatiu de lucru, prin plasarea unei foi format A2 sau A1. Singurul inconvenient va fi ca in acest fel nu veti mai putea lumina produsul de jos (vorbim mai multe in sectiunea „Iluminarea produsului in fotografia de produs”

Iluminarea produsului in fotografia de produs

Iluminarea produsului este probabil cel mai important factor atunci cand vorbesti de fotografie de produs. Pentru o rezentare cat mai fidela a produsului este nevoie de o sursa de lumina cu o culoare cat mai neutra (undeva in jurul valorii de 5400 grade Klevin).
Pentru inceput poti incerca un kit format dintr-un cort de fotografie de produs care include si 2 lampi cu lumina continua – becuri economice sau LED.
Un lucru important de mentionat este ca sursele de lumina trebuie sa aiba aceea culoare.

Dimensiunea finala a imaginii

Pentru majoritatea platformelor de magazine online dimensiunea standard a imaginii trebuie sa se incadreze intre 1500 x 1500px si 2000 x 2000px. Ambele laturi sunt egale, ceea ce inseamna ca imaginea finala va trebui sa fie patrata.