Fotografia corporate necesită un nivel ridicat de profesionalism pentru a scoate în evidență ce este mai bun într-o persoană. O ședință foto corporate câștigătoare poate fi obținută cu ajustările necesare pentru a face subiectul să iasă în evidență din mediul înconjurător. Iată câteva informații despre cum să obțineți rezultatele dorite în fotografia business.
Fundalul:
Fundalul este la fel de important ca și subiectul. Fundalurile texturate nu sunt recomandate, dar un fundal simplu, simplu, alb sau negru, va fi adecvat pentru scopuri corporate, business. Deoarece aceste fotografii vor fi folosite pentru profiluri corporate și interviuri de afaceri, este important să fie simple, dar elegante.
Lumina naturală pentru fotografia business:
Examinați mediul în care intenționați să vă fotografiați subiectul. Dacă încăperea are o lumină naturală amplă, atunci nu veți avea nevoie de bliț. Opriți luminile din interior și poziționați subiectul cu un fundal simplu în spatele acestuia, deoarece lumina vine din lateral prin fereastră. Folosiți un aparat foto care este bun pentru fotografierea imaginilor fără zgomot.
Lumină slabă:
Dacă trebuie să fotografiați într-un mediu cu lumină slabă, optați pentru modul bliț. Chiar și în mediul de studio, dacă Fereastra este chiar în spatele subiectului, trebuie folosit un bliț dacă doriți să surprindeți și imaginea fundalului. Folosiți un stroboscop cu un difuzor de lumină în astfel de cazuri pentru a ilumina difuzorul de lumină nu va inunda lumina în toată camera, ci va concentra lumina necesară asupra subiectului pentru a obține imagini clare și moi. Pentru a face față unor astfel de situații, utilizați un echipament de iluminat portabil pe care îl puteți monta și demonta cu ușurință.
Configurație de studio:
Puteți configura studioul în diferite moduri pentru a obține ceea ce dumneavoastră sau subiectul dumneavoastră necesită. Puteți folosi două lumini, una este difuzorul de lumină și cealaltă este lumina de fundal deasupra fundalului care focalizează capul subiectului. Difuzorul de lumină elimină umbrele. O altă metodă este de a folosi un difuzor de lumină într-o parte și o altă lumină de fundal din altă parte pentru a elimina umbrele și o a doua lumină de fundal deasupra fundalului, focalizând capul subiectului. De asemenea, puteți folosi umbrele de o parte și de alta în locul unui difuzor de lumină. Încercați câteva aranjamente pentru a găsi modul care vi se va potrivi.
Sedință foto business în aer liber:
Dacă faceți fotografii în afara studioului, cu disponibilitatea luminii naturale, nu folosiți blițul. Puteți folosi reflectoare de lumină pentru a elimina strălucirea și umbrele. Zorii sau amurgul vor fi perfecte pentru fotografia corporate în aer liber dacă aveți proprietăți împreună cu subiecții dvs. Aruncați blițul asupra subiectului pentru a permite subiectului să stea singur față de restul fundalului.
Fotografia corporate de grup:

În cazul subiecților multipli, focalizați grupul de sus și reduceți viteza obturatorului pentru a fotografia imaginea fără zgomot și neclaritate. Folosiți această tehnică mai ales pentru a avea o acoperire mai mulți subiecți închiși în spații mai mici. Pentru spații mai mari folosiți un aparat foto și un obiectiv cu o lungime suplimentară care să ofere un cadru complet pentru o acoperire completă. Aceste tehnici vă vor ajuta să rezolvați provocările cu care v-ați putea confrunta cu fotografia business.